No Result
View All Result
Στην ερχόμενη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου την Τρίτη στις 8 το βράδυ και μέσω …τηλεδιάσκεψης, θα τεθεί και το θέμα του …επετειακού (10ου) «Μύλου των Ξωτικών».
Η e-trikala, έρχεται με αίτημα προς το Δημοτικό Συμβούλιο, ζητώντας την έγκριση της ανάθεσης σχεδιασμού και λειτουργίας του θεματικού πάρκου.
Την ίδια ώρα, δίνει την ομόφωνη απόφαση του Δ.Σ. της e-trikala στις αρχές Μαρτίου σχετικά με τον απολογισμό του 9ου «Μύλου των Ξωτικών».
Στην απόφαση, αναφέρονται πως «Η επισκεψιμότητα της διοργάνωσης κινήθηκε για άλλη μια χρονιά σε πολύ υψηλά επίπεδα αγγίζοντας το 1.500.000 επισκέψεις στο πάρκο καθιστώντας το έργο για άλλη μια χρονιά ως τον απόλυτο χριστουγεννιάτικο προορισμό της Ελλάδας.
Κατά κοινή ομολογία, «ο Μύλος των Ξωτικών» αποτελεί την κορυφαία Χριστουγεννιάτικη θεματική εκδήλωση της χώρας με βάση τις ημέρες λειτουργίας, τον αριθμό των εκδηλώσεων και δράσεων, την προβολή της από τα Μ.Μ.Ε. και φυσικά την προστιθέμενη αξία που κομίζει στην πόλη και το νομό Τρικάλων.
Στην φετινή διοργάνωση με έντονη διαφήμιση στα 2 μεγάλα αστικά κέντρα , προσελκύσαμε επιπλέον επισκέπτες από την Αθήνα και την Θεσσαλονίκη.
Χαρακτηριστικό του φετινού Μύλου των Ξωτικών , αποτέλεσε η πρωτοβουλία επισκεπτών από γειτονικές χώρες (Β. Μακεδονία, Βουλγαρία) με οργανωμένες εκδρομές και Ι.Χ. αυτοκίνητα.
Είναι η πρώτη χρονιά που πλειάδα οργανωμένων εκδρομών (λεωφορεία) μας επισκέφτηκαν.
Συγκεκριμένα μας επισκεφτήκαν 1.475.354 άτομα , με 2617 λεωφορεία και μεγάλο αριθμό Ι.Χ. αυτοκινήτων.
Η φετινή εκδήλωση προσέδωσε για άλλη μια χρονιά πρωτοφανή πληρότητα στις ξενοδοχειακές μονάδες του Νομού που άγγιξε το 100% της δυναμικότητας της πόλης των Τρικάλων ,του ορεινού όγκου του Νομού της Καλαμπάκας , της Καρδίτσας, του Μουζακίου, της Λάρισας ακόμη και της Λαμίας και περιοχών της Πιερίας στο μεσοδιάστημα Χριστουγέννων, Πρωτοχρονιάς.
Η εστίαση επωφελήθηκε τα μέγιστα, παράλληλοι δε κλάδοι (βενζινάδικα, περίπτερα, super markets, κ.ά.) διαπίστωσαν σημαντική αύξηση του κύκλου εργασιών τους.
Όσον αφορά την οικονομική-απολογιστική πλευρά του εγχειρήματος, η φετινή διοργάνωση απέφερε λογιστικό κέρδος στην εταιρία μας της τάξης των 174.532,18 ευρώ.
Σήμερα, έχοντας ολοκληρώσει την φάση της αποξήλωσης και αποκατάστασης των χώρων του πάρκου Ματσόπουλου, τα έξοδα υπερέβησαν τα προϋπολογισθέντα ποσά, παρουσιάζοντας αύξηση, καθόσον οι θεματικές κατασκευές όπως ο λαβύρινθος και το θεματικό κάστρο, αύξησαν το κόστος αγοράς υλικών, τα εργατικά δημιουργίας και αντίστοιχα τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν.
Σκόπιμα προβήκαμε στην ανωτέρω κίνηση, καθώς – κατά κοινή ομολογία – ξεπεράσαμε κάθε αισθητική προσδοκία, αποκομίζοντας θετικά σχόλια τα οποία μεταφερόμενα από τους επισκέπτες προσδώσανε και σίγουρα θα αποτυπωθεί στον φετινό – 10ο Μύλο των Ξωτικών- με αυξημένη επισκεψιμότητα.
Στην φάση δε της αποκατάστασης του χώρου έχουμε δημιουργήσει εικόνα αναβάθμισης στον αύλειο χώρο του Μύλου και στα νησάκια του Αγιαμονιώτη.
Τα έσοδα υπερέβησαν σημαντικά τα προϋπολογισθέντα κυρίως από τα έσοδα του Fun Park, των ιδίων εκμεταλλεύσεων ( σοκολάτα, καραμέλες ) και των χορηγιών.
Για άλλη μια χρήση, μοναδικό αρνητικό σημείο αποτελεί η μη συμμετοχή των επαγγελματιών στην προσπάθειά μας, που παρά την οργανωμένη προσέγγιση τους πριν την έναρξη του έργου, δεν συμμετείχαν (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων) αγοράζοντας διαφημιστικό πακέτο που τους προσφέρθηκε.
Συμπεράσματα
Με βάση την παραπάνω ανάλυση, η 9η διοργάνωση παρουσιάζει εντυπωσιακά , σε σχέση με άλλες χρήσεις, αποτελέσματα διότι:
Λειτούργησε με επιτυχία συγκεντρώνοντας το υψηλότερο ποσοστό επισκεψιμότητας της χώρας, ενισχύοντας σημαντικά την τοπική και υπερτοπική κοινότητα
Προσέλκυσε επισκέπτες από Νέους προορισμούς της ενδοχώρας και φέτος και του εξωτερικού, με υπαρκτή πλέον παρουσία επισκεπτών από γειτονικά κράτη
Επένδυσε σημαντικά ποσά σε πάγιες υποδομές στο Πάρκο Ματσόπουλου και στην πόλη (άνω των 60.000 ευρώ)
Ανέδειξε τα Τρίκαλα σαν τον πλέον προτιμώμενο τουριστικό προορισμό της Ελλάδας , τα Χριστούγεννα».
No Result
View All Result
Discussion about this post