N-takosnews
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Υπόλοιποι Δήμοι
  • Επιχειρείν
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Επιχειρηματικά νέα
  • Ιατρικά
  • Κοινωνικά
  • Κους Κους
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Υπόλοιποι Δήμοι
  • Επιχειρείν
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Επιχειρηματικά νέα
  • Ιατρικά
  • Κοινωνικά
  • Κους Κους
No Result
View All Result
N-takosnews
No Result
View All Result
Aρχική Απόψεις

Οι τοπικοί Φορείς να αφυπνιστούν και να απαιτήσουν επιτέλους τα αυτονόητα

Την διαμαρτυρία του εκφράζει ο Σύλλογος Φίλων Σιδηροδρόμου Τρικάλων για τις αυξήσεις των τιμών στα εισιτήρια του απογευματινού δρομολογίου 884/885

20 Ιουνίου 2020
in Απόψεις
0
Οι τοπικοί Φορείς να αφυπνιστούν και να απαιτήσουν επιτέλους τα αυτονόητα
1
SHARES
52
Προβολές
Share on FacebookShare on Twitter

Την διαμαρτυρία του εκφράζει ο Σύλλογος Φίλων Σιδηροδρόμου Τρικάλων για τις αυξήσεις των τιμών στα εισιτήρια του απογευματινού δρομολογίου 884/885 (για Αθήνα).

Στην διαμαρτυρία, αναφέρονται τα εξής:

«Δυστυχώς οι πρόσφατες εξελίξεις με αφορμή την πανδημία ήρθαν απλά να επιβεβαιώσουν την μεθοδική υπονόμευση του σιδηροδρόμου στην Δυτική Θεσσαλία, υπονόμευση που διαρκεί 10 και πλέον συνεχή χρόνια και που καμία δύναμη δεν φαίνεται πια ικανή να την αντιστρέψει.

Έτσι μία από τις πλέον σύγχρονες σιδηροδρομικές γραμμές της χώρας που υποτίθεται ότι θα ηλεκτροκινηθεί και στην οποία κυκλοφόρησαν πολύ δημοφιλή και επιτυχημένα δρομολόγια όπως το IC 47/48 (πρωινό για Αθήνα), και τα ζεύγη 590/591 (πρωινό για Θεσσαλονίκη) και 884/885 (απογευματινό για Αθήνα), σήμερα παρακμάζει όντας θύμα της αδιαφορίας τόσο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ όσο και των αρμόδιων φορέων της τοπικής αυτοδιοίκησης και της πολιτικής εκπροσώπησης της περιοχής γενικότερα, που τίποτα ουσιαστικό δεν πράττουν για την ανατροπή της σημερινής απαράδεκτης κατάστασης.

Παρά τις προσπάθειες του Συλλόγου μας αλλά και άλλων Φορέων της περιοχής και παρά τις εφήμερες μικρές μας νίκες στο παρελθόν, οι αρνητικές εξελίξεις, αθροιστικά πια, οδηγούν στην πλήρη απαξίωση του σιδηροδρόμου στην Δυτική Θεσσαλία.

Να θυμηθούμε τον ανεπιτυχή αγώνα για το IC47/48 πριν από μια 10ετία, που τελικά είχε σαν θετικό αποτέλεσμα τουλάχιστον μια πολύ καλή έκπτωση στην τιμή των εισιτηρίων για το ζεύγος 51/58 στον άξονα;

Η έκπτωση όμως αυτή, που ξανάφερε τους επιβάτες στο τρένο, καταργήθηκε με την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με αποτέλεσμα να μειωθεί και πάλι η επιβατική κίνηση κατά 70-80% περίπου.

Να μιλήσουμε για την παράνομη αντικατάσταση του επιδοτούμενου από το δημόσιο απευθείας ζεύγους 590/591 στην συγκοινωνία με την Θεσσαλονίκη από ανταποκρινόμενο τρένο και τελευταία τη δρομολόγησή του σε εντελώς ακατάλληλη ώρα, με αποτέλεσμα τον μηδενισμό της επιβατικής κίνησης;

Να πούμε για την πλήρη κατάργηση της συγκοινωνίας με τον Βόλο;

Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, με την λειψή επανέναρξη των δρομολογίων μετά την πανδημία η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανακοίνωσε υπερδιπλασιασμό της τιμής των εισιτηρίων στο επίσης επιδοτούμενο ζεύγος 884/885.

Για να είμαστε δίκαιοι πρέπει να πούμε πως για τους μόνιμους κατοίκους των Νομών Τρικάλων και Καρδίτσας θεσμοθετήθηκε ειδική τιμή εισιτηρίου αρκετά συμφέρουσα στο συγκεκριμένο δρομολόγιο.

Όμως το  τρένο αυτό δεν είναι μόνο για τους εδώ κατοίκους, ούτε μόνο για την προς νότο συγκοινωνία. Το απόγευμα μεταφέρει επιβάτες και προς την Θεσσαλονίκη, οι οποίοι τώρα καλούνται να πληρώσουν εξωφρενική τιμή εισιτηρίου.

Επίσης το ίδιο τρένο έφερνε μέχρι τώρα πλήθος τουριστών στα Μετέωρα, που με την νέα τιμή ή δεν θα έρθουν ή αν έρθουν προφανώς θα προτιμήσουν άλλο μεταφορικό μέσον αφού οι ανταγωνιστές θα σπεύσουν να εκμεταλλευθούν την ευκαιρία όπως ακριβώς έκαναν και στα δρομολόγια προς τις ακτές της Πιερίας όταν και εκεί αυξήθηκαν οι τιμές των εισιτηρίων.

Και ρωτάμε, η Πολιτεία με ποιους ακριβώς όρους επιδοτεί την ΤΡΑΙΝΟΣΕ;

Υπάρχει έλεγχος για την εκτέλεση των υποχρεώσεων της εταιρίας απέναντι στο επιβατικό κοινό;

Το Υπουργείο συνυπέγραψε όλες αυτές τις αλλαγές των τιμών σε μια περίοδο που μειώθηκε το ΦΠΑ ή απλά και χωρίς κανέναν έλεγχο ανακοίνωσε ακόπως την καταβολή επιδότησης 750 εκ. ευρώ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τα επόμενα 15 χρόνια;

Γιατί η σύμβαση για την «Υποχρέωση Δημόσιας Υπηρεσίας» μεταξύ κράτους και ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν δίνεται στην δημοσιότητα;

Δεν πρέπει να μάθει επιτέλους και η κοινωνία ποια είναι αυτά τα άγονα και επιδοτούμενα δρομολόγια;

Θα μπορούσαμε να θέσουμε και πολλά άλλα πραγματικά καυτά ερωτήματα αλλά προς το παρόν θα σταματήσουμε εδώ.

Τα μέτρα για την αύξηση της επιβατικής κίνησης που πρέπει να ληφθούν είναι προφανή και έχουν συζητηθεί πολλές φορές στο παρελθόν.

Το λιγότερο που μπορεί να γίνει σήμερα είναι, αν δεν παρθούν πίσω οι παράλογες αυξήσεις των τιμών, τουλάχιστον η κάρτα μόνιμου κατοίκου να ισχύσει και στο ζεύγος 51/58, και στο απογευματινό προς Θεσσαλονίκη.

Επίσης το πρωινό δρομολόγιο 881 να επεκταθεί μέχρι την Θεσσαλονίκη.

Εναλλακτικά θα μπορούσε το 881 να επεκταθεί μέχρι την Αθήνα αλλά να έχει ανταπόκριση με τον προαστιακό της Θεσσαλονίκης, ώστε ο επιβάτης να μπορεί να φθάσει μια λογική ώρα στη συμπρωτεύουσα και όχι στην 1 το μεσημέρι που φτάνει τώρα.

Ο σιδηρόδρομος εν τέλει υπάρχει για να εξυπηρετεί το επιβατικό κοινό και όχι για να πληρώνει το κράτος κούφιες επιδοτήσεις για άδεια τρένα.

Καλούμε τους τοπικούς φορείς να αφυπνιστούν και να απαιτήσουν επιτέλους τα αυτονόητα, πριν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εγκαταλείψει εντελώς την Δυτική Θεσσαλία.

Είμαστε στη διάθεση του κάθε ενδιαφερόμενου και φυσικά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για να συζητήσουμε με τις καλύτερες των προθέσεων τις προτάσεις μας».

ShareTweetShare

Πρόσφατα Posts

Παιδική χαρά
Απόψεις

Παιδική χαρά

14 Μαΐου 2025
Φαινόμενο αυθαίρετων και ανυπόστατων καταγγελιών γονέων
Απόψεις

Φαινόμενο αυθαίρετων και ανυπόστατων καταγγελιών γονέων

8 Μαΐου 2025
Κυβερνούν οι ανίκανοι
Απόψεις

Κυβερνούν οι ανίκανοι

7 Μαΐου 2025
Καταγγελία για αποκλεισμό εκλεγμένων Συμβούλων της αντιπολίτευσης του Δήμου Πύλης
Απόψεις

Καταγγελία για αποκλεισμό εκλεγμένων Συμβούλων της αντιπολίτευσης του Δήμου Πύλης

3 Μαΐου 2025
Σύντομα θα σε έχουν ξεχάσει όλοι
Απόψεις

Σύντομα θα σε έχουν ξεχάσει όλοι

30 Απριλίου 2025
΄΄Ζωντανά΄΄ σχολεία σημαίνει ΄΄ζωντανά΄΄ χωριά
Απόψεις

΄΄Ζωντανά΄΄ σχολεία σημαίνει ΄΄ζωντανά΄΄ χωριά

30 Απριλίου 2025
Επόμενο άρθρο
Πως οι αριθμοί «ξεγυμνώνουν» τα «παχιά λόγια»

Πως οι αριθμοί «ξεγυμνώνουν» τα «παχιά λόγια»

Μουσική διαμαρτυρία στην Καρδίτσα

Μουσική διαμαρτυρία στην Καρδίτσα

«Έφυγε» ο Θεοφάνης Πατσιάνης

«Έφυγε» ο Θεοφάνης Πατσιάνης

Discussion about this post

Πρόσφατα

«Έφυγε» ο Νίκος Καραλής

«Έφυγε» ο Νίκος Καραλής

14 Μαΐου 2025
Παιδική χαρά

Παιδική χαρά

14 Μαΐου 2025
Συλλήψεις για απόδραση από φυλακή

Συλλήψεις για απόδραση από φυλακή

12 Μαΐου 2025
«Έφυγε» ο Δημήτρης Καρδούτσος

«Έφυγε» ο Δημήτρης Καρδούτσος

12 Μαΐου 2025

Δημοφιλή

  • Παιδική χαρά

    Παιδική χαρά

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • «Έφυγε» ο Νίκος Καραλής

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Ακρίβεια και καθημερινότητα «καίνε» το «Μαξίμου»

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Στριμωγμένος στα σχοινιά

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • About
  • Advertise
  • Privacy & Policy
  • Contact

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Υπόλοιποι Δήμοι
  • Επιχειρείν
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Επιχειρηματικά νέα
  • Ιατρικά
  • Κοινωνικά
  • Κους Κους