No Result
View All Result
Δεν «άδειασε» μόνον την κ. Παπακώστα ο Ηγεμόνας του «επιτελικού κράτους» της Ν.Δ. Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης όταν χαρακτήρισε «σενάριο επιστημονικής φαντασίας» την επέκταση του σιδηροδρομικού δικτύου προς την Ήπειρο στην συνέντευξη του στον Σταύρο Θεοδωράκη.
«Άδειασε» και τον Πρόεδρο της Βουλής κ. Τασούλα, τον Υφυπουργό Μεταφορών κ. Καραγιάννη, τους Περιφερειάρχες Ηπείρου και Θεσσαλίας κ.κ. Καχριμάνη και Αγοραστό, την Επιτροπή Ευρωπαϊκών Υποθέσεων της Βουλής, τους Βουλευτές Ηπείρου και Τρικάλων.
Πρόκειται για την αυθαίρετη ακύρωση ενός πολύτιμου έργου για το οποίο δαπανήθηκαν ήδη σε προμελέτες 85 εκ. ευρώ, ενός έργου ενταγμένου στα Διευρωπαϊκά Δίκτυα Μεταφορών (ΟRIENTΕASTΜED) ως έργο υπό κατασκευή με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2030. Ενός έργου του οποίου η οριστική μελέτη απαιτεί 15 εκ. ευρώ τα μισά εκ των οποίων εγκρίθηκε να δοθούν από το Ευρωπαϊκό Ταμείο (CEF).
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ομολόγησε και τους λόγους της ακύρωσης, αναφέροντας πως «Δεν πρόκειται να φτιάξουμε μια σιδηροδρομική Εγνατία παράλληλα με την οδική Εγνατία».
Με άλλα λόγια ο Κυριάκος Μητσοτάκης λέγει «δεν θα επιτρέψουμε τον ανταγωνισμό του Σιδηρόδρομου με τα συμφέροντα των εθνικών εργολάβων – μεγαλοϊδιοκτητών διοδίων στην οδική Εγνατία», για τα οποία ενδιαφέρεται και ο κ. Γεραπετρίτης.
Αποκαλύπτει με τον τρόπο αυτό ένα από τα βασικά αίτια της ανείπωτης τραγωδίας – προδιαγεγραμμένου εγκλήματος στα Τέμπη, ποια διαπλεκόμενα πολιτικο- οικονομικά συμφέροντα εμπόδιζαν διαχρονικά την οργάνωση στην χώρα μας ολοκληρωμένου και ασφαλούς σιδηροδρομικού δικτύου που να περιλαμβάνει και τα λιμάνια της Ηγουμενίτσας, του Βόλου, της Αλεξανδρούπολης, καθώς και την επέκταση στην Δυτική Μακεδονία και την Ευρώπη.
Αυτή είναι όμως στρατηγικής σημασίας προτεραιότητα για τη μετεκλογική συμμαχική προοδευτική διακυβέρνηση με πυρήνα τον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ.
ΣΑΚΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ
No Result
View All Result
Discussion about this post