Παραδόθηκε σε χρήση και το τελευταία τμήμα της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Τιθορέα-Δομοκός.
Με αφορμή μάλιστα την ενεργοποίηση της γραμμής πραγματοποιήθηκε ειδικό δρομολόγιο επιθεώρησης της, στη διαδρομή από το Σιδηροδρομικό Σταθμό Λιανοκλαδίου έως το Σιδηροδρομικό Σταθμό Δομοκού.
Το δρομολόγιο, που έγινε παρουσία του Γ.Γ του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών Θ. Βούρδα.
Πρόκειται για μια ιστορική στιγμή για τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο, ο οποίος μπαίνει ξανά με δυναμικό τρόπο στο δρόμο της ανάπτυξης, αφήνοντας πίσω οριστικά το μαρασμό, την αναβλητικότητα και την απαξίωση δεκαετιών.
Μέσα στον επόμενο μήνα το σύνολο της Γραμμής θα είναι και ηλεκτροκινούμενο, προκειμένου να γίνονται τα δρομολόγια πολύ πιο σύντομα και χωρίς μετεπιβιβάσεις.
Με την ηλεκτροκίνηση η διαδρομή Αθήνα – Τρίκαλα θα συντομευθεί κατά πολύ χρονικά με στόχο να μην υπερβαίνει τις 2,5 ώρες, ενώ η διαδρομή από Αθήνα μέχρι Θεσσαλονίκη να μην υπερβαίνει τις 3,5 ώρες.
Με τα έργα αυτά, η ΕΡΓΟΣΕ ολοκληρώνει το εμβληματικό για το σιδηρόδρομο μεγάλο έργο της κατασκευής της νέας σιδηροδρομικής γραμμής του βασικού σιδηροδρομικού άξονα της χώρας «Πειραιάς – Αθήνα – Θεσσαλονίκη» με σύγχρονη, πλήρως διαλειτουργική διπλή ηλεκτροκινούμενη γραμμή.
Παραδίδονται σε χρήση έργα που για δεκαετίες έμεναν στα λόγια.
Ο Σιδηρόδρομος μπαίνει σε μια νέα εποχή καθώς έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στην παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας και την δίκαιη ανάπτυξη.
Χρήστος Σιμορέλης
Βουλευτής Τρικάλων ΣΥΡΙΖΑ