Το επόμενο ΘΑ στα Τρίκαλα λέγεται … «Open Mall»

Με ένα «δελτίο προπαγάνδας» που θεωρεί δεδομένο ότι αλλάζει όψη το εμπορικό κέντρο των Τρικάλων και στο οποίο θεωρείται ως δεδομένο ότι ο Δήμος Τρικκαίων , θα προχωρήσει στην ανάπλαση της λαϊκής αγοράς, στην ανάπλαση της κεντρικής πλατείας και αυτής της «Εθνικής Αντίστασης» (Κιτριλάκη) αλλά και του Ληθαίου ποταμού (!!), η Δημοτική Αρχή Τρικάλων (πέρασα αλλά δεν ακούμπησα), προπαγανδίζει το … «Open Mall» και συνεχίζει την πολιτική της τελευταία 4ετίας «πολύ λάδι αλλά από τηγανίτα τίποτα»…

Το πολύ θλιβερό της «ιστοριούλας» αυτής, είναι ότι επιχειρεί να ρίξει …μπανανόφλουδα στον Εμπορικό Σύλλογο (σε όσους εμπόρους δεν τον έχουν πάρει ακόμη χαμπάρι περί τίνος πρόκειται) …

Έτσι λοιπόν, τους καλεί σήμερα Τετάρτη στις 8.30 το βράδυ σε «συνάντηση- διαβούλευση» (από αυτές τις γνωστές διαβουλεύσεις, ακόμη περιμένουμε αυτή για την ονοματοθεσία των γεφυρών), «που  έχει στόχο την αλλαγή της πόλης με σύγχρονο, αναμορφωμένο πρόσωπο, με οφέλη για πολίτες, εμπόρους, επαγγελματίες και επισκέπτες», όπως αναφέρει το «δελτίο προπαγάνδας» και ωραία λόγια που συνεχίζονται «Η νέα εποχή για τα Τρίκαλα είναι και η ενίσχυση της εμπορικής δραστηριότητας. Αυτή η εποχή περνά από το πρόγραμμα «Ανοικτό Κέντρο Εμπορίου Τρικάλων» («Trikala Smart Open Mall»), που ο Δήμος Τρικκαίων σχεδιάζει ήδη και υλοποιεί. Η σχετική πρόταση παρουσιάζεται για πρώτη φορά στους  τρικαλινούς εμπόρους, σε συνεργασία με τον Εμπορικό Σύλλογο Τρικάλων, στη γωνία των πεζοδρόμων Καραϊσκάκη και Πλούτωνος, θα παρουσιαστούν η πρόταση για το Ανοικτό Κέντρο Εμπορίου Τρικάλων «Trikala Smart Open Mall» και η πρόταση για την κοινή παρέμβαση στις όψεις των επιχειρήσεων.
Στόχος, η υιοθέτηση μιας κοινής οπτικής ταυτότητας των επιχειρήσεων που έχουν την έδρα τους εντός της περιοχής παρέμβασης.
Κυρίως καλούνται να συνδιαμορφώσουν την ταυτότητα αυτή, οι εμπορικές επιχειρήσεις που εδρεύουν στην περιοχή που περικλείεται από τις οδούς Β. Τσιτσάνη – Κολοκοτρώνη – Α. Διάκου – Νικοτσάρα – Στρ. Σαράφη.
Στη συνάντηση – διαβούλευση, θα γίνει συζήτηση για την τεχνική πρόταση της κοινής οπτικής ταυτότητας, καθώς και για την οικονομική ενίσχυση που αντιστοιχεί σε κάθε επιχείρηση.
Το όλο πρόγραμμα υλοποιείται στο πλαίσιο της Δράσης «Ανοικτά Κέντρα Εμπορίου» του ΕΠΑνΕΚ και ο Δήμος Τρικκαίων έχει σχεδιάσει ενέργειες αναβάθμισης-ανάπλασης των δημοσίων χώρων, καθώς και ενέργειες ανάδειξης κοινής ταυτότητας της εμπορικής περιοχής».

Όπως γίνεται αντιληπτό, θα πρέπει οι καταστηματάρχες να βάλουν το χέρι στην τσέπη για να αποκτήσουν οι επιχειρήσεις τους «κοινή οπτική ταυτότητα»…

Εδώ μια απλή «μελέτη» για την λαϊκή αγορά περιφέρονταν επί μήνες στα …ΜΜΕ για να πούνε στο τέλος πως «θέλει …βελτίωση».

Φανταστείτε τώρα τι ακριβώς …μελέτησαν σε ένα πολύ πιο σύνθετο εγχείρημα…