Στην Βουλή το θέμα των σιδηροδρομικών δρομολογίων των Τρικάλων

Αναφορά σχετικά με τα σιδηροδρομικά δρομολόγια στα Τρίκαλα και γενικότερα την Δυτική Θεσσαλία, κατέθεσε, στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου, ο Τομεάρχης Περιβάλλοντος και Ενέργειας της Ν.Δ., Βουλευτής Τρικάλων Κώστας Σκρέκας.

Ειδικότερα, στην επιστολή των Συλλόγων Φίλων του Σιδηροδρόμου Τρικάλων και Καρδίτσας προς τη Διεύθυνση Επιβατικών Μεταφορών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ, την οποία κατέθεσε ο κ. Σκρέκας στην Βουλή, επισημαίνεται πως «σε ότι αφορά την συγκοινωνία με την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη σήμερα το μόνο σιδηροδρομικό δρομολόγιο που εκτελείται απευθείας είναι το 884/885. Αυτό το δρομολόγιο θα πρέπει να επεκταθεί ώστε να εκτελείται και ένα δεύτερο, με αναχώρηση από την Καλαμπάκα το πρωί και από την Αθήνα το απόγευμα.

Το δρομολόγιο έχει νευραλγική σημασία για την ανάπτυξη του τουρισμού, καθώς μεταφέρει χιλιάδες επισκέπτες κάθε χρόνο στην ευρύτερη περιοχή των Μετεώρων.

Προς το παρόν και εφόσον διατηρηθούν τα δύο ζεύγη προς την Αθήνα, κρίνεται σκόπιμο να υπάρχει ανταπόκριση στον Παλαιοφάρσαλο με προαστιακά της Θεσσαλονίκης και επιπλέον να υπάρχει ένα δρομολόγιο Καλαμπάκας – Παλαιοφαρσάλου – Καλαμπάκας το μεσημέρι που μπορεί να εκτελείται με τον συρμό του 884/885 για ανταπόκριση IC με Αθήνα και προαστιακό με Θεσσαλονίκη.

Επίσης, σχετικά με τη σύνδεση της δυτικής Θεσσαλίας με τον Βόλο, κρίνεται χρήσιμο να δρομολογηθεί λεωφορείο που θα κάνει ανταπόκριση στη Λάρισα ή στον Παλαιοφάρσαλο.

Τέλος, όραμα όλων των Θεσσαλών είναι η κατασκευή του Θεσσαλικού Προαστιακού Σιδηρόδρομου, που θα αναβαθμίσει συνολικά την συγκοινωνία στις Θεσσαλικές πόλεις και θα προσφέρει ασύγκριτα πλεονεκτήματα στις τοπικές οικονομίες. Προς αυτή την κατεύθυνση απαιτείται η κοινή προσπάθεια και σκληρή δουλειά ώστε σύντομα το όραμα να γίνει πραγματικότητα».