Το ημερολόγιο έδειχνε 10 Οκτωβρίου 1979 και στην Ιαπωνία κυκλοφόρησε το … «Πάκμαν» που εξελίχθηκε σε ένα από τα δημοφιλέστερα ηλεκτρονικά παιγνίδια και έγινε από τα σύμβολα της λαϊκής κουλτούρας την δεκαετία του ’80.
Δημιουργός του, ο 24χρονος Ιάπωνας προγραμματιστής Τόρου Ιβατάνι, που εργαζόταν στην εταιρείας «Namco».
Το όνομα «Πάκμαν» προέρχεται από την ιαπωνική λέξη «πάκου- πάκου», που σημαίνει το στόμα που ανοιγοκλείνει και ο δημιουργός του, λέγεται ότι συνέλαβε την ιδέα σε πάρτι, όταν είδε μια πίτσα από τον οποία έλειπε ένα κομμάτι.
Στην αρχή υπήρξε χλιαρή υποδοχή, αλλά οι Αμερικανοί το 1980 το «απογείωσαν» για να γίνει παγκόσμια επιτυχία.
Οι πιο μεγάλοι σήμερα σε ηλικία, το γνώρισαν σε κάποια αίθουσα ψυχαγωγίας ως βιντεοπαιχνίδι, ενώ οι νέοι το ανακαλύπτουν μέσα από τις πολλαπλές εκδοχές του στο Διαδίκτυο.
Την απόλυτη επίδοση του παιχνιδιού κατέχει ο Αμερικανός Εστιάτορας Μπίλι Μίτσελ, θρυλικός παίκτης βιντεοπαιχνιδιών στις ΗΠΑ και τον Ιούλιο του 1999 σε ηλικία 34 ετών, σημείωσε 3.333.360 πόντους, αφού διήλθε με επιτυχία και τις 225 πίστες του παιγνιδιού, παίζοντας συνεχώς για 6 ώρες.