Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στα Τρίκαλα λόγω ανάπλασης του Ληθαίου ποταμού

Από την ερχόμενη Πέμπτη, ξεκινούν εργασίες για την ανάπλαση του Ληθαίου ποταμού.

Η αρχή θα γίνει από την γέφυρα «Γκίκα» μέχρι την γέφυρα του πρώην ΚΤΕΛ και πρώτα από την πλευρά της οδού Όθωνος στο τμήμα από την οδό Γαριβάλδη μέχρι την οδό Βενιζέλου.

Κατά συνέπεια, καταργείται η δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας (δίπλα από την όχθη του ποταμού), η κίνηση των οχημάτων θα γίνεται μόνο από μία λωρίδα (την αριστερή), αλλά με κατεύθυνση μόνο από την οδό Βενιζέλου προς την οδό Γαριβάλδη (αντιδρόμηση).

Η κίνηση από την οδό Γαριβάλδη θα γίνεται αριστερά στην οδό ΄Οθωνος, ευθεία προς την οδό Μιαούλη ή δεξιά μετά την γέφυρα στην οδό Ιακωβάκη.

Δεν θα υπάρχει δεξιά στροφή από την οδό Γαριβάλδη στην οδό ΄Οθωνος, ούτε αριστερή στροφή από την γέφυρα προς την οδό ΄Οθωνος και φυσικά απαγορεύεται η στάση και η στάθμευση οχημάτων.

Για τους πεζούς, θα υπάρχει ειδική μέριμνα για διαβάσεις.

Οι ρυθμίσεις θα ισχύουν για όσο διάστημα χρειαστεί, προκειμένου να ολοκληρωθούν τα έργα διαμόρφωσης στην όχθη του Ληθαίου.

Με το έργο, αναμορφώνονται οι όχθες του ποταμού σε μήκος 2,5 χλμ. (από την γέφυρα «Γκίκα» και το «Μουσείο Τσιτσάνη» μέχρι την οδό Καλαμπάκας).

Θα υλοποιηθούν έργα, όπως ανάπλαση πεζοδρομίων (ελάχιστο πλάτος 5,1 μ. με ζώνη φύτευσης, ποδηλατόδρομο,  ζώνη κίνησης πεζών, φύτευση νέων δέντρων, δημιουργία νέων καθιστικών, τοποθέτηση νέων φωτιστικών και κιγκλιδωμάτων).

Αναμορφώσεις και καθαιρέσεις νησίδων, με παράλληλες νέες κατασκευές στην οδό Λάκμωνος, στην γέφυρα «Βουβής»

Ήπιας κυκλοφορίας διαδρομή στην οδό Κανούτα, από την οδό Χατζηγάκη  έως την γέφυρα του παλιού ΚΤΕΛ.

Ο δρόμος θα είναι ισοϋψής με τα πεζοδρόμια, καταργείται η νησίδα και πλακοστρώνεται. Καταργείται η στάθμευση από την πλευρά του ποταμού.

Από την γέφυρα του παλιού ΚΤΕΛ έως την γέφυρα «Γκίκα» καταργείται η νησίδα από την πλευρά του παλιού ΚΤΕΛ.

Στην οδό Ιακωβάκη θα διαμορφωθεί και το απέναντι πεζοδρόμιο με ράμπα πρόσβασης ΑμεΑ. Θα υπάρχει ανεμπόδιστη και ασφαλής κίνηση ΑμΕΑ με ζώνη όδευσης τυφλών, με ράμπες πρόσβασης κ.α.

Σε όλα τα σημεία της διαδρομής θα μετατοπιστούν στύλοι δικτύων κοινής ωφελείας για ανεμπόδιστη κίνηση πεζού και ποδηλάτη.

Ο ποδηλατόδρομος θα έχει πλάτος είναι 1,5 μ., μονής κατεύθυνσης κατά την φορά των αυτοκινήτων, με παραχώρηση προτεραιότητας από το ποδήλατο στον πεζό.