Αποσφραγίζονται οι προσφορές για το έργο της ηλεκτροκίνησης του σιδηροδρομικού δικτύου στο τμήμα Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα
Η δημοπράτηση έγινε την περασμένη Πέμπτη και σήμερα γίνεται γνωστή η εταιρεία που μειοδότησε.
Στην δημοπράτηση πήραν μέρος 4 εταιρείες και η ολοκλήρωση του έργου έχει καθοριστεί να επιτευχθεί σε διάστημα 30 μηνών και μαζί με την περίοδο συντήρησης το έργο έχει διάρκεια ολοκλήρωσης τα 5,5 χρόνια.
Είναι προϋπολογισμού 54,16 εκ. ευρώ (με ΦΠΑ) στην ανακαινισμένη σιδηροδρομική γραµµή Παλαιοφάρσαλος- Καλαμπάκα που έχει συνολικό μήκος 80 χλµ. Περίπου, διοικητικά ανήκει στην Περιφέρεια Θεσσαλίας και διέρχεται τις Περιφερειακές Ενότητες Λάρισας, Καρδίτσας και Τρικάλων. Γενικά το σιδηροδρομικό τμήμα στο οποίο και μελετάται η ηλεκτροκίνηση συνδέει το κύριο σιδηροδρομικό δίκτυο (Αθηνών – Θεσσαλονίκης – εξωτερικού) µε το σύνολο του δυτικού Θεσσαλικού κάμπου.
Φορέας υλοποίησης είναι η ΕΡΓΟΣΕ και το έργο συγχρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ 2014-2020 και συγκεκριμένα μέσω του ΠΕΠ Θεσσαλίας.
Με την ολοκλήρωση του έργου οι ταχύτητες που θα μπορεί να αναπτύσσει το τρένο θα είναι της τάξης των 160χλμ/ώρα και το δρομολόγιο Αθήνα-Καλαμπάκα θα διαρκεί περίπου 2 ώρες και 50 λεπτά, όταν σήμερα απαιτούνται σχεδόν 5 ώρες.
Ουσιαστικά το τρένο θα λειτουργεί ως ένας Προαστιακός Σιδηρόδρομος για την περιοχή Λαμία-Παλαιοφάρσαλος-Καρδίτσα-Τρίκαλα-Καλαμπάκα.