Άνοιξαν τα καταστήματά τους Τρικαλινοί επιχειρηματίες, υπήρξε επαναλειτουργία τμήματος των καταστημάτων μετά την …καραντίνα 52 ημερών, έδειχναν να το χαίρονταν που ξαναγινόταν «κομμάτι» της καθημερινότητας της πόλης αλλά μετά από λίγες ημέρες, ήρθε και η …προσγείωση στην οδυνηρή πραγματικότητα παρά τις …φιλότιμες προσπάθειες «γνωστών και μη εξαιρετέων» να προσδώσουν κλίμα αισιοδοξίας.
Ο τζίρος έκανε «χαμηλές πτήσεις» και έριξε τις προσδοκίες περί άμεσης ανάκαμψης…
Κάποιοι επιχειρηματίες πιστεύουν ότι αυτό οφείλεται στο ότι το καταναλωτικό κοινό δεν έχει πεισθεί πως στα καταστήματα τηρούνται όλα τα μέτρα υγειονομικής προφύλαξης και πραγματοποιούνται οι αγορές με ασφάλεια…
Ίσως με αυτό τον τρόπο να μην θέλουν να δουν την …πραγματικότητα που είναι μία και μοναδική…
Δεν υπάρχουν χρήματα στο καταναλωτικό κοινό και ότι ο … «κορωνοϊός» έφερε μεγαλύτερη φτωχοποίηση και ακόμη μεγαλύτερη εξάρτηση της τσέπης με …επιδόματα και …συντάξεις.
Όσο η απασχόληση θα παραμένει το ζητούμενο –ακόμη περισσότερο στην μετακορωνοϊκή εποχή- η αγορά θα αναζητεί επιβίωση μέσα από χρηματοδοτική ενίσχυση ώστε να έρθει και η …ψυχολογία των καταναλωτών.
Όσο η φορολογία παραμένει στον …θεό, το μόνο που θα συμβαίνει θα είναι αντιμετώπιση συσσωρευμένων υποχρεώσεων των επιχειρηματιών που μάταια θα αναζητούν την λύση του προβλήματος μέσα από άδεια …πορτοφόλια καταναλωτών.