Ήταν που ήταν στραβό το κλήμα….

Την ώρα που μοιράζονταν 20 εκ. ευρώ (!!) σε ΜΜΕ με το αιτιολογικό της «ενημέρωσης» για τον «κορωνοϊό» και στην λογική «δώσε και μένα μπάρμπα», ήρθε και τηλεοπτικό σποτ που αποσύρθηκε άρον-άρον μετά από επικρίσεις που υπήρξαν για …σεξισμό.

Το σποτ άρχισε να προβάλλεται χθες με πρωταγωνιστή τον ηθοποιό Χρήστο Λούλη και η απόσυρσή του αποφασίστηκε από την Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας…

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της ΓΓΠΠ, «στόχος της καμπάνιας είναι να ενώσει και όχι να διχάζει την κοινωνία για αυτό κρίθηκε ότι το σποτ δεν υπηρετεί το σκοπό του και αποσύρθηκε»…

Στο μεταξύ σήμερα κυκλοφόρησε το νέο σποτ της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας με σύνθημα: «Μένουμε Ασφαλείς, Βγαίνουμε Νικητές».