Διάκριση του 1ου ΕΠΑΛ Τρικάλων

Ακόμη μία διάκριση για το 1ο ΕΠΑ.Λ. Τρικάλων καθώς στον 3οΠανελλήνιο διαγωνισμό Ανοιχτών Τεχνολογιών, που πραγματοποιήθηκε την σχολική χρονιά 2020-2021, διακρίθηκε στην κατηγορία των ΕΠΑΛ με το έργο «Σύστημα παρακολούθησης επιβαρυντικών παραγόντων για την ανάπτυξη ιικού φορτίου στις σχολικές αίθουσες».

Όλα τα έργα των ομάδων που διακρίθηκαν, ξεχώρισαν για την ιδέα, την υλοποίηση της, τις αναλυτικές οδηγίες κατασκευής-χρήσης και διδασκαλίας που δίνουν την δυνατότητα να είναι επαναχρησιμοποιήσιμα τα έργα και από άλλα σχολεία.

Το συγκεκριμένο έργο αποτελείται από διάφορες τεχνολογίες, οι οποίες όλες μαζί αποτελούν ένα σύστημα καταγραφής βεβαρημένης ατμόσφαιρας, που μπορεί να συμβάλλει στην παρακολούθηση του ιικού φορτίου στις σχολικές αίθουσες.

Συγκεκριμένα οι επιμέρους λειτουργίες του είναι η καταμέτρηση ατόμων, έλεγχος αν η αίθουσα αερίζεται, καταγραφή ποιότητας και επιπέδου ρύπανσης αέρα, καταγραφή θερμοκρασίας και υγρασίας αιθουσών. Όλες οι τιμές που καταγράφονται με τα παραπάνω συστήματα αποστέλλονται στο νέφος και είναι προσβάσιμες μέσω διαδικτύου στην ιστοσελίδα www.thinkspeak.com. Οι τιμές αυτές μπορούν να επεξεργασθούν προκειμένου να δώσουν στοιχεία για το κατά πόσο επηρεάζει η βεβαρημένη ατμόσφαιρα των αιθουσών (ανάλογα με τις συνθήκες) τις απουσίες των μαθητών.

Το σύστημα καταγραφής βεβαρημένης ατμόσφαιρας τοποθετήθηκε σε 3 αίθουσες με διαφορετικό προσανατολισμό (βόρειο, νότιο και δυτικό αντίστοιχα), προκειμένου να είναι δυνατή η σύγκριση δεδομένων και η εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων.

Περισσότερες λεπτομέρειες για το έργο του 1ου ΕΠΑΛ Τρικάλων, μπορείτε να το βρείτε στην ιστοσελίδα https://openedtech.ellak.gr/robotics2021/iiko-fortio-stis-scholikes-ethouses-1o-epal-trikalon-virusbots/

Στην υλοποίηση του έργου συμμετείχαν οι μαθητές Μιχαήλ Γκαντάλλα, Ιωάννης Γκιουλέκας, Κων/νος Γουγάς, Αλέξανδρος Μητρονάτσιος, Νικόλαος Νικολάου, Γεώργιος Πέτρου, Αριστείδης Στριάκας, Δημήτριος Τριανταφύλλου, Νικόλαος Σακκομήτρος, Μάρτιν Σπάτα, Ευθύμιος Στεργίου και Σάμουελ Χαϊντάρι υπό την καθοδήγηση των καθηγητών Γεωργίου Γίδα και Ευάγγελου Μαντζάνα.