Διάκριση για την ομάδα ρομποτικής AKETHPIRATES του Αναπτυξιακού Κέντρου Θεσσαλίας

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ η παρουσία της ομάδας AKETHPIRATES στον Περιφερειακό διαγωνισμό Θεσσαλίας FIRST LEGO League Challenge που πραγματοποιήθηκε στον Βόλο και συνοδεύτηκε με βράβευση

Η ομάδα όχι μόνο βραβεύτηκε αλλά και κέρδισε υψηλότατη βαθμολογία σε όλες τις θεματικές ενότητες, στο Robot Game, τον Μηχανικό Σχεδιασμό (Robot Design) και την Καινοτόμο Λύση (Innovation Project) εφαρμόζοντάς πάντα τις θεμελιώδεις αξίες (Core Values).

Παράλληλα κέρδισε τις θετικότερες των εντυπώσεων καθόλη την διάρκεια της διαδικασίας καθώς από το περίπτερο της συμμετοχής της πέρασαν όλοι οι παραβρισκόμενοι δείχνοντας έμπρακτα το ενδιαφέρον τους για το projectμας και όχι μόνο.

Οι AKETHPIRATES κέρδισαν επάξια το βραβείο «Robot Design», που απονέμεται σε ομάδες με εξαιρετικές αρχές προγραμματισμού και ακέραιες πρακτικές μηχανικής, οι οποίες δύναται να αναπτύξουν ένα ρομπότ μηχανικά ορθό, ανθεκτικό, αποδοτικό και πραγματικά ικανό να εκπληρώσει τις αποστολές της πρόκλησης.

Μια ακόμη εξαιρετική διάκριση και βράβευση για την πολλά υποσχόμενη ομάδα (Κων/νο Αποστολίκα, Παντελή Βαρμπομπίτη, Κων/νο Γίδα, Δημήτρη Δάλλα, Βαγγέλη Θεοδώρου, Γιάννη Κατσιάβα, Παναγιώτη Κουτσοστέργιο, Κωνσταντίνα Κωστούλα και Κων/νο Τσιώλη) και τους προπονητές τους (Γιώργο Γίδα και Ευάγγελο Μαντζάνα).

Ως καινοτόμο project (Innovation Project) παρουσιάστηκε μια πρωτότυπη «Εικονική περιήγηση στα διασημότερα έργα τέχνης», μένοντας σταθεροί στην βασική θεματική  του διαγωνισμού (τέχνες), η οποία δημιουργήθηκε από τα Μέλη των AKETHPIRATES.

Τα παιδιά/μέλη της ομάδας οραματίστηκαν, σχεδίασαν και δημιούργησαν ψηφιακό χώρο εικονικής έκθεσης (μουσείο) με αίθουσες με  πίνακες από τους πιο διάσημους ζωγράφους παγκοσμίως (Πάμπλο Πικάσο, Βίνσεντ Βαν Γκογκ, Κλόντ Μονέ, Λεονάρντο Ντα Βίντσι) συνοδευόμενο από ένα διαδραστικό εκπαιδευτικό παιχνίδι γνώσεων με την χρήση σύγχρονων τεχνολογιών όπως επαυξημένη πραγματικότητα, QRαλλά και Τεχνητή Νοημοσύνη.

Στο εικονικό μουσείο εκτός από τους πίνακες, υπάρχουν πληροφορίες για τους διάσημους ζωγράφους και την ζωή τους καθώς και ένας αριθμός διαδραστικών σημείων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από την σχετική εφαρμογή που επίσης αναπτύχθηκε για τις ανάγκες του διαγωνισμού.

Η εφαρμογή μπορεί να λειτουργήσει σε έξυπνες συσκευές δίνοντας την ευκαιρία στους «επισκέπτες» του μουσείου να ανακαλύψουν κάθε έκθεμα με βάση την παιχνιδοκεντρική μάθηση (game based learning) που αποτελεί την σύγχρονη μεθοδολογία μάθησης τοποθετώντας τον μαθητή/εκπαιδευόμενο στο επίκεντρο της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Το project έχει επίσης παρουσιαστεί στο πλαίσιο ημερίδας στο Μουσείο Τσιτσάνης με θέμα «Εκπαίδευση STEAM και καινοτομία», ενώ σχολεία της περιοχής έχουν ήδη εκφράσει την επιθυμία τους για επιτόπια παρουσίαση και επίδειξη του με σκοπό την διερεύνησης της ενσωμάτωσης του καινοτόμου αυτού εργαλείου στην εκπαιδευτική τους διαδικασία.