CarbonOff

Στα Τρίκαλα η «CarbonOff»

Η νέα καινοτόμος μέθοδος για τον καθαρισμό του κινητήρα με υδρογόνο, ήρθε και στα Τρίκαλα από τον Αλέξανδρο Γεωργαντά.

Όσοι θέλετε να δείτε την μηχανή του αυτοκίνητου σας να δουλεύει και πάλι σαν καινούργια και φυσικά πιο οικονομικά, δεν έχετε παρά να ενημερωθείτε για την νέα εύκολη, απλή και αποτελεσματική μέθοδο εσωτερικού καθαρισμού του κινητήρα.

Ο καθαρισμός του άνθρακα, δηλαδή το ξεκάπνισμα των κινητήρων, επιτυγχάνεται με την χρήση γεννητριών υδρογόνου υψηλής τεχνολογίας οι οποίες χρησιμοποιούν τα παράγωγα αέρια της ηλεκτρόλυσης του ύδατος, Υδρογόνο και Οξυγόνο και συνδέονται με την εισαγωγή του κινητήρα για όσην ώρα διαρκεί ο καθαρισμός.

Η κορυφαία εταιρεία στο χώρο ακούει στο όνομα «Carbon Off» και στα Τρίκαλα αντιπροσωπεύεται από τον Αλέξανδρο Γεωργαντά επί της οδού 5ου Συντάγματος 22 (όπισθεν ΔΕΗ).

Ο Αλέξανδρος Γεωργαντάς σας περιμένει καθημερινά από τις 9 το πρωί, μέχρι τις 3 το μεσημέρι και όλα τα απογεύματα κατόπιν ραντεβού στο 6944544239.

       Ποιό είναι το πρόβλημα που έρχεται να λύσει η «CarbonOff»

Το πρόβλημα είναι λίγο πολύ γνωστό σε όλους μας. Ανέκαθεν οι κινητήρες μάζευαν επικαθίσεις, αλλά με την πάροδο των ετών το θέμα αυτό, αντί να επιλυθεί από τους κατασκευαστές, έχει αφεθεί στην τύχη του και μάλιστα έχει επιφορτιστεί και με ακόμα μεγαλύτερα βάρη, όπως είναι οι αναθυμιάσεις του λαδιού, που όλα τα αυτοκίνητα τις γυρνούν στην εισαγωγή, η ανακύκλωση καυσαερίων για τους ρύπους, αλλά και ο άμεσος ψεκασμός, που, όταν ήταν έμμεσος, καθάριζε το πάνω μέρος των βαλβίδων και τις έδρες τους από τις επικαθίσεις. 

Ακόμα εντονότερο είναι το φαινόμενο σε αυτοκίνητα που χρησιμοποιούνται κυρίως εντός της πόλης και δεν κάνουν μεγάλες και γρήγορες διαδρομές, με αποτέλεσμα να μην ζεσταίνονται αρκετά και να μην έχουν και έντονη ροή αερίων μέσα στον κινητήρα, με αποτέλεσμα να μην αυτοκαθαρίζονται μερικώς, όπως προβλέπεται από τον κατασκευαστή.

Ειδικά, τα καινούρια diesel με τα φίλτρα DPF υποφέρουν έντονα από αυτό. Φυσικά οι βαλβίδες και τα DPF δεν είναι τα μοναδικά σημεία που πιάνουν καρβουνίλα. Τα ιζήματα του άνθρακα με την πάροδο του χρόνου επικάθονται σε όλα τα μέρη του κινητήρα, στα μπουζί, στα μπεκ, στο θάλαμο καύσης, στο τούρμπο και στον καταλύτη, εμποδίζοντας την ελεύθερη ροή των καυσαερίων και βουλώνοντάς τα σταδιακά, μπλοκάρουν τη σωστή αναπνοή, μειώνουν την απόδοση και καταστρέφουν ζωτικά εξαρτήματα του κινητήρα, αλλά και προκαλούν αύξηση κατανάλωσης καυσίμου, υστέρηση απόκρισης, ασταθές ρελαντί και αύξηση παραγόμενων ρύπων.

                                              Η λύση

Η «CarbonOff» παρουσιάζει για πρώτη φορά στην Ελλάδα τη μέθοδο καθαρισμού κινητήρων από επικαθίσεις ιζημάτων άνθρακα, HHO Engine Carbon Cleaning System, η οποία επιτυγχάνεται εύκολα, μέσα σε 20 λεπτά της ώρας, με ελάχιστο κόστος, χωρίς λύσιμο της μηχανής και χωρίς χημικά, με τη χρήση ειδικών μηχανών υψηλής τεχνολογίας, οι οποίες παράγουν υδροξείδιο του υδρογόνου και συνδέονται με την εισαγωγή του κινητήρα για όση ώρα διαρκεί ο καθαρισμός.

Η CarbonOff χρησιμοποιεί καινοτόμο τεχνολογία με τελευταίας γενιάς μηχανές, εφοδιασμένες με μικροεπεξεργαστή για ηλεκτρονικό έλεγχο της διαδικασίας καθαρισμού, δίνοντας άμεσα αισθητά αποτελέσματα μέσα σε λίγα μόλις λεπτά.

Είναι γρήγορη, ασφαλής και οικολογική μέθοδος καθαρισμού των βλαβερών ιζημάτων, που συσσωρεύονται στο εσωτερικό των κινητήρων, επιτρέποντάς του να «αναπνέει» πλέον σωστά και να λαμβάνει πίσω την απόδοση που είχε χάσει με την πάροδο του χρόνου, λειτουργώντας όπως όταν ήταν καινούργιος.

Η διαδικασία του καθαρισμού είναι πανεύκολη και συνιστάται να γίνεται κάθε 20.000 km ή 1 φορά το χρόνο. Υπάρχουν διαφορετικής ισχύος μηχανές, με διαφορετική παροχή υδρογόνου ανάλογα με τον κυβισμό του κινητήρα, που θέλουμε να καθαρίσουμε.

Οι κοινές μηχανές μπορούν να καθαρίσουν κινητήρες έως 2.000cc. Η CarbonOff είναι από τις λίγες εταιρείες παγκοσμίως που διαθέτουν μηχανές ικανές να καθαρίσουν κινητήρες βαρέων οχημάτων, από 6.000 – 30.000cc, μέσα σε 30 μόνο λεπτά.

                                   Πως λειτουργεί το σύστημα

Η συσκευή Engine Carbon Cleaning Machine, όσο περίεργο και αν ακούγεται, ουσιαστικά λειτουργεί με νερό. Φυσικά δεν ρίχνει νερό στον κινητήρα, αλλά διασπά το νερό με τη μέθοδο της ηλεκτρόλυσης, παράγοντας υδρογόνο και οξυγόνο. H2O > O+ + H+.

Το παραγόμενο αέριο διοχετεύεται στον κινητήρα του οχήματος, ενώ αυτός δουλεύει στο ρελαντί, όπου -λόγω των θερμοκρασιών- δημιουργείται υπέρθερμος ατμός και ιόντα υδρογόνου και οξυγόνου Η2 (>2300οC) -> 2Η*.

Ο ατμός υγραίνει και μαλακώνει όλες τις συσσωρευμένες ανθρακούχες επικαθίσεις και παράλληλα μειώνει την παραγόμενη θερμοκρασία εντός του θαλάμου καύσης, προστατεύοντας τα ζωτικά μέρη του κινητήρα.

Τα ιόντα υδρογόνου διεισδύουν στα μόρια του άνθρακα και ενώνονται μαζί του δημιουργώντας ενώσεις υδρογονανθράκων C + H+-> CxHy.

Στη συνέχεια και με τη συμμετοχή του οξυγόνου, οι παραγόμενοι υδρογονάνθρακες καίγονται και τα παράγωγα της καύσης αυτής είναι νερό, υδρατμοί και διοξείδιο του άνθρακα CxHy + O2 -> CO2 + H2O.

Με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνεται ο πλήρης καθαρισμός των ιζημάτων άνθρακα σε όλο το σύστημα καύσης και απαγωγής καυσαερίων. Όλη η διαδικασία ελέγχεται ηλεκτρονικά από το λογισμικό της συσκευής, με ειδικούς αισθητήρες, που συνδέονται στο όχημα.

Ο καθαρισμός ολοκληρώνεται σε 20 έως 40 λεπτά της ώρας, ανάλογα με το μέγεθος του κινητήρα και τα αποτελέσματα είναι άμεσα αισθητά κατά τα πρώτα λεπτά οδήγησης του οχήματος.

Επίσης, το σύστημα αυτό δεν ρυπαίνει το περιβάλλον, δεν παράγονται επιβλαβή -για την ανθρώπινη υγεία- αέρια ή χημικές ενώσεις.